Friday, January 29, 2010

Maksiat Di KLCC

Assalammualaikum dan salam 1 malaysia pada semua. Pada kali ini ambo ingin menyampaikan suatu berita yang cukup menyedihkan hati semua umat ISLAM. iaitu perbuatan maksiat dan tidak senonoh para pengunjung di KLCC. Bukan ambo sengaja ingin membangkitka isu ini akan tetapi ia sungguh membimbangkan umat ISLAM dan kesucian agama itu sendiri. Bergambar dihadapan masjid walau tiada ikatan yang sah, bermesra seperti bulan madu di ufuk timur tanpa menghiraukan MAHA KUASA yang sentiasa memerhatikan. Adakah ini suatu kehidupan yang kekal abadi di dunia ini? Tidak ada kehidupan selepas mati sehinggakan mereka sanggup berbuat sedemikian rupa?

Ambo bukanlah seorang yang alim untuk memperkatan sedemikan rupa, namun ianya ditahap membimbangkan umat ISLAM itu sendiri. Tidakkah anda sedar bahawa Ghuzwatul Fikr yang dicanangkan oleh Yahudi Laknatullah telah berjaya menghapusakan akidah umat Islam itu sendiri? Ambo berasa sungguh kesal. Ambo juga mendapat tahu bahawa ada rakyat asing yang beragama ISLAM turut sama menjayakan maksiat tersebut dengan bergambar denagan pasangannya di hadapan masjid KLCC. Tidak malukah wanita itu dan lelaki itu dengan malu kerana keIMANAN kepada ALLAH SWT?

Ikutkan hati ambo, ambo nak letak shj gambar pasangan tersebut biar mereka malu dengan semalu-malunya dan bertaubat kehadrat ILAHI dengan sebenar-benar taubat. Dan ambo mengharapakan agar wanita itu turut membaca artikel ini dan bertaubat dengan sebenar taubat.