Friday, July 5, 2013

Ayuh Bangkit


Assalammualaikum dan salam Islam untuk semua. ALHAMDULILLAH syukur dipanjatkan kepada ALLAH SWT,SELAWAT DAN SALAM atas junjungan besar RASULULLAH SAW.
Sesungguhnya umat Islam kini dilanda pelbagai tentangan yang hebat dari pelbagai sudut. Dimana yang mengaku Islam lebih utama menentang Islam itu sendiri apabila hati yang telah ditanam dengan kecintaan keatas dunia ini. Alangkah malangnya.
Situasi di Palestin, masih lagi dalam cengkaman Israel LAKNATULLAH. Situasi genting yang berlaku di Timur Tengah sehingga merebak kenegara lain apabila syiah LAKNATULLAH IRAN membenarkan Amerika LAKNATULLAH menyerang Iraq yang dipimpin oleh Allahyarham Saddam Hussein, iaitu merupakan golongan Sunni yang sangat dibencikan oleh Syiah LAKNATULLAH. Bermula dengan pembunuhan Allahyarham Saddam Hussein inilah tercetusnya kegilaan syiah LAKNATULLAH untuk mentadbir dan merealisasikan agenda bersama Israel LAKNATULLAH menanti kedatangan Dajjal LAKNATULLAH dan melakukan pembantaian terhadap masyarakat Islam Sunni. Ini adalah menurut perhatian ambo pasca perang Iraq 2003.
Dari situ juga, gerakan-gerakan Islam telah mendapat perhatian masyarakat Islam bagi membendung masalah ini dan berlakunya pembebasan Mesir dari pemerintahan diktator yang diternak oleh Israel LAKNATULLAH iaitu Hosni Mubarak selama 30 tahun. Perlantikan Dr. Mursi telah membuka semula kegemilangan Bumi Anbiya tersebut. Keadilan terhadap semua mula dilaksanakan,pintu-pintu untuk rakyat Palestin dibuka bagi memudahkan rakyat Palestin mendapatkan makanan dan kelengkapan yang lainnya.
Selepas itu bermulanya kegilaan Syiah LAKNATULLAH  Syria, dimana umat Islam Sunni telah dibunuh dengan senang hati oleh Syaitan Assad. Maka,dengan serta merta Presiden Yang Berjiwa Rakyat, Dr. Mursi terus memutuskan hubungan diplomatik dengan Syria serta merta. Atas sebab inilah bermulanya kekacauan dari pihak yang mengaku Islam,akan tetapi cenderung dengan agenda Israel dan Syiah LAKNATULLAH untuk menguasai Timur Tengah bagi menanti kehadiran DAJJAL LAKNATULLAH.
Atas desakan itulah, jeneral tentera Mesir yang sepatutnya membantu masyarakat Islam di Palestin, Iraq, Lubnan, dan Syria dengan kecanggihan ketenteraan dan kekuatannya hanyalah jaguh kampung yang berani hanya di tempat sendiri. Berani menggunakan kuasa ketenteraan untuk menangkap hanya seorang Presiden Dr. Mursi yang tiada senjata. Adakah ini kekuatan ketenteraan Mesir? Hanya mampu menangkap Presiden yang dikasihi bukan hanya di Mesir, malah disetiap pelusuk dunia yang bersama memperjuangkan Islam di negara masing-masing. Perlantikan Dr. Mursi sebagai Presiden merupakan suatu semangat untuk pejuang-pejuang agama ALLAH SWT di setiap penjuru dan merupakan harapan kebangkitan Islam bagi membendung anasir Israel dan Syiah LAKNATULLAH.
Itu sahaja yang ambo dapat nukilakan setakat ini. Oleh kerana ianya suatu yang menyedihkan. Kami pejuang akan sentiasa bersama mu Presiden Dr. Mursi.
GENDANG JIHAD SUDAH DIPALU, AYUH BANGKIT WAHAI PEMUDA BERSIAP SIAGA MENENTANG HABIS-HABISAN MUSUH-MUSUH ISLAM. KITA BERLEMBUT,MEREKA BERKASAR. NANTIKAN KAMI PEMUDA SELURUH DUNIA AKAN MENENTANG KAMU MUSUH ISLAM YANG KURANG AJAR.
ALLAHUAKBAR!