Thursday, June 3, 2010

Isu Palestin



Assalammualaikum dan salam ISLAM untuk semua. Dalam keadaan ambo yang sebuk dengan kerja2 duniawi ini, ambo terlupa mengenai perjuangan saudara ISLAM kita yang lainnya, iaitu di bumi PALESTIN yang suci dan dijanjikan untuk umat ISLAM semua. Ambo teringat kata2 Khalifah yang hebat diakhir2 kejatuhan empayar ISLAM UTHMANIYYAH iaitu SULTAN ABDUL HAMID II yang dengan tegas telah menyatakan kepada laknatullah ketua pertubuhan yahudi dunia iaitu theodre;

AKU TIDAK AKAN MENJUAL WALAU SEINCHI TANAH PALESTIN UNTUK YAHUDI KERANA IANYA BUKAN TANAH AKU. MILIK TANAH PEJUANG2 ISLAM YANG SYAHID DENGAN DARAH2 MEREKA YANG MENGALIR DI BUMI(PALESTIN) INI. IANYA MERUPAKAN HAK UMAT ISLAM KESELURUHANNYA. DEMI ALLAH SWT, SELAGI AKU MASIH HIDUP, TIDAK AKAN KU BENARKAN WALAU SEINCHI TANAH2 DI PALESTIN MENJADI MILIK ORANG YAHUDI.JIKA AKU SUDAH TIADA, KAMU YAHUDI BOLEH MENGAMBIL PALESTIN DENGAN PERCUMA.

Lihatlah wahai saudaraku yang lain, sesungguhnya Palestin yang telah dijaga dengan baik oleh pemerintahan ISLAM telah dikuasai oleh Yahudi LAKNATULLAH. Seruan JIHAD FI SABILILLAH telah berkumandang di setiap telinga umat2 ISLAM. Marilah kita bangkit wahai pemuda dan pemudi ISLAM, kerna sesungguhnya janji ALLAH itu adalah benar. janganlah kita tertipu dengan nikmat dunia, marilah kita sama memenuhi jemaah di MASJID2 dan SURAU2, agar terbentuk semula jemaah ISLAMIYYAH yang kuat dan jitu 85 tahun yang lalu.

Walaupun keadaan sistem pemerintahan UTHMANIYYAH yang hampir jatuh oleh kelicikkan yahudi LAKNATULLAH, namun KHALIFAH yang hebat ini sedaya upayanya menafikan pencerobohan tersebut. Dimanakah silapnya palestin boleh diambil oleh yahudi? Ini kerna kecintaan mereka terhadap dunia berbanding dengan janji ALLAH SWT untuk orang2 yang menegakkan hukum ALLAH SWT di muka bumi ini. Lihatlah di dalam al-Qur'an al-Karim, ALLAH SWT berfirman kepada para MALAIKAT untuk menjadikan manusia sebagai KHALIFAH di muka bumi ini. Apa yang MALAIKAT nyatakan kebiombangan kepada ALLAH benar2 terjadi, namun ALLAH SWT menafikan kebimbangan para MALAIKAT.

Memang benar, kerna ada golongan manusia yang benar2 mahukan keredhaan ALLAH SWT dan mengabdikan diri pada-NYA. ALLAH SWT bangga dengan golongan ini dan memujinya di kalangan para MALAIKAT. Tidakkah kita berfikir?

Kita cuba melaungkan kelaknatan yahudi, namun apa yang dapat kita lakukan? Kita masih lagi bergantung kepada yahudi dari aspek ekonomi. Walhal ekonomi ISLAM yang diajarkan oleh RASULULLAH SAW adalah yang terbaik dan tidak mengeksploitasi manusia telah dihindarkan. Nauzubillah, bilakah kita akan sedar?

Mari2 sama-sama kita berhimpun selepas solat JUMAAT pada 4hb jun 2010 untuk sama2 protes akan yahudi LAKNATULLAH....ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR!!!!!